ankieta

Trudności nauczycieli w nauczaniu języka angielskiego

Które z poniższych sposobów dostosowywania wymagań edukacyjnych wobec uczniów z dysleksją rozwojową stosuje Pani/Pan na lekcji języka angielskiego?
StosujęNie stosuję
Uczeń pisze sprawdziany z mniejszych partii materiału.
Nie uwzględniam błędów ortograficznych i pominiętych liter podczas oceniania
Uczeń może pisać wyrazy fonetycznie, tak jak je słyszy.
Uczeń ma więcej czasu na sprawdzianach pisemnych.
Wyszukuję dodatkowych ćwiczeń dla uczniów z dysleksją.
Uczeń nie musi czytać na głos nowych tekstów przy całej klasie.
Uczeń może korzystać ze słownika podczas testów.
Omawiam z uczniem błędy, które popełnia.
Stosuję inny system oceniania wobec uczniów z dysleksją.
Uczeń z dysleksją pracuje na lekcji w dostosowanym do jego umiejętności tempie.
Uczniowie odrabiając lekcje w domu mogą korzystać z komputera np. edytora tekstu